åjåjåj

stonk och stön!
vad det är jobbigt att hamna efter i skolan.
har precis fått klar min VG/MVG inlämning i sam. Demokrati, ideologier och politiska partier för hela slanten!
Den skulle tydligen vara ungefär 6 sidor lång. Min är 3 -.-    men som min gamle mattelärare Lars-Ivar alltid sa: "Man blir inte mer klok av tjockare bok". Vilket ju faktisk stämmer, det är ju innehållet som räknas.
Man lär sig ju mer av en kort, vettig bok än utav en tjock bok full med ordbajs.
Så jag håller tummarna för att det ska falla Herr Samlärare i smaken :)
Vill ha VG minst, för då har jag nog ett VG i samhällskunskap. Vilket jag vill ha.

Jaja, vad har jag gjort sen det senaste inlägget då... jadu, i Tisdags minns jag inte riktigt vad jag gjorde... har så himla många bollar i luften nu att jag inte minns det som tillhör vardagen riktigt.
Men i Onsdags tränade vi i alla fall inför teatersporten som vi ska göra med dramagruppen. Jag är så galet nervös men jag, Alvaro och Amanda kommer nog klara oss. Var liksom en bra grupp och så, så jag antar att det bara är å bita ihop och göra bort sig.

På fotokunskapen klipptes och klistrades det en hel del (och vi hade vissa difficulties med skrivaren!) men det var ganska skoj. Bara jag och Tove som tyckte det var nice typ ^^
Jag var däremot tvungen att ta hem min pärm och göra klart den här hemma, då jag inte hann klistra in allt innan lektionens slut. Efter fotokunskapen var det webdesign och det flöt väll på ganska bra i guess.
Jag dissade Johnnyboy och väntade på Tove (som hade lite probs med att uttrycka sina tankar om sin hemsida för vår lärare. HAHAHA!) förklaringen jag fick av henne efter var den här:

"Asså jag behöver typ en sjukt invecklad lärare som förstår mina invecklade förklaringar av mina invecklade tankar"

Eller något likanande. INTE AAAAAAALLS invecklat Tove ;D hahaha! men det är chill för hon är cool ändå.
Anyways när hon fått hjälp gick hon, jag och Simon (aka Lejonkungen) tilltågstationen. Tove och jag såg vårt tåg gå men orkade inte springa, skulle ändå inte hunnit om vi försökt. Vi komemr fram och får se att det är mer än en halvtimme tills tåg som går hela vägen går. FAAAAN, så vi drattade in och köpte muffins på Statolja (Statoil) SMASK! :D

Idag skulle vi haft sovmorgon men istället var vi tvugna att komma till skolan senast 8:40 för att skriva nationellt prov i Engelska. Vi fick damp när vi fick höra att vår ända sovmorgon skulle gå bort så fyra tjejer (jag en av dom) strejkade och hade på sig "pyjamas" i skolan idag. Maddie och Tess hade mjukisbralls och sovtishirtar samt duntofflor men jag och Maluuw körde på sidenkalsonger åvanpå leggins. Malin hade dock duntofflor medan jag hade converse. Men det var hippt!
Skoj :)

Direkt när jag kom hem däckade jag i nån timme. Nyser en jäkla massa och är helt sjuk trött. Men ja...
Tillslut fick jag i alla fall krafter till att skriva min inlämningsuppgift i Sam som jag som sagt precis skrivit klart.
Jag har minsann varit duktig idag, trallalaaa! :)

Jaja, nu ska jag sluta skriva. Kalling-bild kommer kanske om någon dag (eller senare).
Ska kolla slutet på SYTYCD (So you think you can dance?) nu.
Jag älskar det.
Jag älskar Fredrik "Benke" Rydman och hans kepsar och kläder. Käääärlek!


Ska dra nu, Pusshej!
(sisådärja tove, nu fick du allt en inlägg :D börjar dock sakna kommentarer!!! argh...) tjenis.

Kommentarer
Postat av: Tove

Woohoooo!! :D:D
Kååårv vad bra inlägg :) Nästan bara tovar :O :)
mohahaha. and tha simp(b)an

Benke är rååååsnygg! *SMASK*
kanske cool också ;)

2008-04-17 @ 22:28:47
URL: http://tosss.blogg.se
Postat av: Maluuw med Svambob shorts

Vi i pyamas var lätt coolast i skolan idag!
Smask på Benke assååå! :D

2008-04-17 @ 22:58:37
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0