invigning!

igår när jag kom hem från mamma-pappa-shopping-trippen loggade jag in på msn och fick direkt frågan om jag ville med på filmkväll och inviga felicias hus. jag vart så jävla glad, men samtidigt vart jag lite depp.
hur skulle jag ta mig dit liksom?
men malin&antons "taxifirma" funkade utmärkt och jag var hur glad som helst.

efter en massa tjat från tom så såg jag till att ta mig dit.
det var jättemysigt och vi tittade på två filmer. eller jag hann se två sen var det dags att bli hemkörd igen.
påväg hem såg vi 4a snubbar i 20årsåldern som stod och spelade kubb mitt på en äng med lite bira och marshaller. klockan var liksom halv ett på natten xD HAHAHA underbart! <3 sånt gillar jag :)

det var i alla fall supermys och jag är glad :)
tack alla som gjorde det mysigt och tack alla som hjälpte mig så jag kom dit!

Kommentarer
Postat av: blixxy

haha, sköna snubbar! xD vad trevligt att det var trevligt :)

2008-05-03 @ 11:01:08
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0