mardröm

stört...

inatt drömde jag att Maluuw hade bloggat om att tjejerna i klassen skulle hem till J på värsta tjejmiddagen/kvällen
och jag skrev en kommentar         "      :''/ <///////3     " och typ satt och suckade för mig själv och typ: neeeeej och var jätteledsen och ville också vara med.

jag kom på att det bara var en dröm när jag satt i bilen idag.
nu börjar det här bli tråååkigt. vill gå till skolan och åtminstone TRÄFFA min klass igen. jag kan ju bara glida förbi och ba "TJA!" en liten stund i alla fall =(

stört...


i miss you guys


Kommentarer
Postat av: Maluuw

Miss you too!
Jag tycker att du ska komma och säga "TJA!"

2008-04-05 @ 20:57:04
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: tove

jag håller med malyn, a big fat "TJA" :)

2008-04-06 @ 00:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0