mest förvirrande på länge

nu har jag verkligen inte bloggat ordentligt på länge.
har helt enkelt inte haft någon lust.
min lap top har gått sönder (nu igen!) och är inne på lagning. Egentligen är det bara så att skärmen är trasig. Glapp. Men vad är det för poäng med att ha en lap top som surrar men som skärmen är svart på? Lite onödigt tycker jag... och för å inte tala om svårhanterligt!


Anyways, nu sitter jag alltså och hammrar på pappas bärbara. Så har inte sånt där råsug till att skriva.
Idag skulle jag ha åkt in med tjejerna i klassen för vi skulle ha tjejmys och fira Emilia som fyllt år. Vi skulle spela lazergame och sedan äta middag på Hardrock cafe. Men nu vart allting helknasigt och inte minst sagt rörigt så det ska vi ta imorrn istället. Därför ska jag nu slänga mig in till TC med syrran en snabbis för att köpa en fotomapp som jag behöver till mina foton i skolan, och även kolla på ett par jeans på Vero moda (bild kommer när jag har mina bilder igen!).

Hoppas allting löser sig. Pallar inte sitta hemma en hel helg. Det är tråkigt!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0