sjuk = ekonomisk [DET HÄR INLÄGGET SKA REDIGERAS!]

När man är sjuk orkar man inte vara uppe och röra på sig speciellt mycket.
Man stänger in sig och kryper helst ner i soffan/sängen och tittar på film hela dagen.
Detta gör att man verkligen inte tar sig till något ställe där någon grövre form av shopping kan tänkas förekomma.
Detta leder i sin tur till att man, vilket är underbart, har en jäkla massa pengar att spendera när man slutligen blir frisk igen!

Bli sjuk, bli ekonomisk!


image108image109image110

Jag är verkligen heltänd på dom där byxorna.
(fast såg nu när jag läste igenom inlägget att det var fel byxor.
Men dessa var också ganska nice!)
Såg en tjej i 20årsåldern nere i centrum som hade dom för ett tag sen.
Direkt när jag kom hem från centrum kastade jag mig ner framför datorn och började leta.
I FOUND THEM!
och nu ska jag bara se till å få ihop tillräckligt med pengar till att köpa dom.
Jag vill verkligen ha dom!
SÅ    S N Y G G A !

Tröjan i mitten tycker jag också jättemycket om,
och i can tell you, jag om någon brukar inte fastna för Disneymotiv!
Något jag däremot faktiskt verkar fastna för är tröjor med blixtmotiv på.
Tishan till höger är kanske inte en superduper-jaggörvadsomhelst-tröja,
men jag antar att eftersom jag sparat den i mina bilder, antaligen snavade lite för den då jag första gången såg den.

Så de två plaggen till vänster är alltså några plagg jag kommer hålla ögonen öppna efter när jag blir frisk.
Jag måste ha byxorna!
Dessutom vet jag en supersnygg hoodie på H&M som jag ska köpa.
Tur att H&M är lite sådär lagom kända för att vara ganska bra prismässigt.

Jaa, vi får se hur mycket lilla fröken sjukling har råd med när hon väl kämpat sig fri från förkylningen.
Solong'

Kommentarer
Postat av: Therese

yeah
:D vart ifrån komme tröjorna ?? jag känner igen dom :D

2008-04-01 @ 23:18:02
URL: http://tessanhopp.blogg.se
Postat av: The G

Tröjan med blixten var cool

2008-04-02 @ 21:17:47
Postat av: blixxy

BYXORNA VAR JU SJUKLIGT SNYGGA! :O :D
den grå hoodien var jätte söt med x)
jag tycker den med blixten var cool :D tänk att du går runt med mig på dej (?) om du skaffar den ^^ då får alla se hur mycket du gillar din lilla lilla kusin... ^^ skojja bara x)

2008-04-05 @ 15:46:55
URL: http://blixxy.blogg.se
Postat av: Rickard

as snyggt med blixten! :P

2008-04-07 @ 19:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0