varför..

har precis varit ute och sprungit och gjort några crunshes nu. ska göra nåra fällkniven snart också tror jag.
varför vill inte min mage bli platt?

blir bara så jävla trött på den. varför?
det finns en himla massa man skulle vilja fixa på sig själv. blir ju deppig bara jag ser en bild på mig själv. kul? nej.
jag hatar det.
ska klippa mig snart. vet redan hur jag vill ha det. ska fixa en massa annat också. dags att bli lilla healthy-sara nu.
ska försöka hålla mig så långt ifrån junkfood som möjligt (som om det kommer gå...), sluta småäta, bara äta godis på helger och dricka en jäkla massa vatten. that's it!
sen blir det till att spendera pengar på massa saker också. orkar inte vara trött och trashig längre.
usch vad deppig jag låter ^^ men liiiite deppig är jag nog allt.

men jag orkar inte längre... eller jo. fast nej. kan inget bara hända nu? en liten förändring skulle inte sitta fel.
ge mig något att göra! jag dör av tristess. vad som helst, snälla!
ska og fan börja gymma seriöst. vill börja idrotta igen, eller dansa eller vad som helst då man rör på sig och slösar tid på nått som är kul. isch. jaja, ska ta tag i ma-jävla-helvetes-skit-jäveln nu. heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0