About yesterday

Tänkte ta att skriva lite om filmisen hos Rickard nu innan jag kryper ner i sängen och läser! :)

Jag var typ megamegamega sen till att möta upp Malin så jag fick skjuts. Det var som tur var inte jäääättesynd om Malin för vi hade ju bestämt att ta med oss våra brädor och skatea lite. När hon satt där och vänta kom tre lite yngre grabbar fram till henne och började snacka som fan och ollade och gjorde kickflips osv, så jag antar att hon hade lite kul åtminstone. Tur för mig! :)

När jag väl kom fram började vi lite planlöst gå omkring inne i köpcentret men våra hjärnor tog oss omedvetet direkt till Carlings där jag hittade ett skiiiiitsnyggt nitskärp för 399:- !!! Kul att ett jäkla skärp ska kosta hur mycket som helst! :(

Sedan drog vi vidare och checkade batterier till Rickards xbox-konsoller (typ) men vi behövde inte köpa några för det hade ordnat sig :)
Malin hämtade ut lite cash och sedan började vi rulla mot tåget.


Maluuw hämtar cash! (Bryyna bööönär, hahaha!!)


Maluuw rullar till tåget (palla att hon ser cool ut när hon skatear och faktiskt kan rulla, medan jag ser ut som jag vet inte vad xP )

När vi kom dit rullade vi lite i centrumet och sedan gick vi upp hem till Rickard. Spelade lite Guitar Hero och försökte få tag i Gurra (utan vidare framgång). Efter ett tag gav vi upp och gick ner till pizzerian på vägen och åt :)
Tro det eller ej men jag och Malin ägde rickard i att äta mest!! woopwoop! hahaha.

Sen gick vi hem och började kolla på filmen 300. Malin fattade inegnting och jag försökte förstå för att kunna hänga med i filmen som vi skulle se efter, nämligen Meet the Spartans :D
Nångång under första filmen dök Tom upp så nu var vi 4 pers :)

Efter Mett the Spartans gick vi ut på en promenad. Jag och Malin ville ha powerade men allt var stängt :(
Mysig promenad vart det i vilket fall som helst och efter det gick vi in och drog igång Fun with Dick and Jane.
Den fick följas av (trotts grova protester från Malin) Ondskan (my love, my love *sjunger*) hahaha :D
För att Malin inte skulle vara ledzen hezt kollade vi på Stick it efter (fyyyfan vad bra den är, min favvofilm som sagt!).
Framåt 7 på morgonen började vi alla bli lite småtrötta men ändå inte... så fixade ihop lite filtar och drog igång Click som alla hade sett förut och jag somnade. Tror jag inte var helt ensam om det men anyway :P
Vaknade av att det åskade, somnade, och vaknade sedan vid 10 av Malins alarm.
Vi rullade ner till kiosken och köpte "frukost" i form av chokladmuffinsar och powerade, smask!
Det satt vi och svullade på tågstation tills tåget kom. Blev upplockade av pappa som skjutsade hem Malin också :)


Världens godaste, mest onyttiga frukost måntro? (a) haha!


Trotts att jag knappt sovit 3 tummar så har jag faktiskt varit ute och sprungit nu ikväll, och jag är faktiskt inte så jättetrött just nu :D


pussen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Va ringde mitt alarm på morgonen? haha.

Bryyna bönäär!

Du är också cool när du skejtar!

2008-08-09 @ 01:43:57
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: a

Mums! haha :P Det är lite som den frukosten man var tvungen till att trycka i sig då man bodde hos en familj i usa. 10 dagar också, gissa om man gick upp några kilon på den resan, haha ^^

2008-08-09 @ 10:30:42
Postat av: Rickard S

asså, vi får ha en ätar tävling sen, jag tappade bara aptiten av att se all bea-sås och kebab! :P



Your'e going down! ;)

2008-08-09 @ 20:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0