Can you hear me

Idag nere på bryggan stod radion igång och jag kom på mig själv med att gilla en låt.
Det visade sig att det var Enrique Igelsias EMlåt Can you hear me.
Har hört den förut men just idag, när solen lös, folk åkte wakeboard förbi bryggan, scootern var igång och folk badade... då passade den så pass perfekt att jag fastnade för den!

Så här får ni den! :)




Kom igen un, släpp att ni hatar sån här musik, snubben själv eller liknande.
Höj och släpp loss nu sista dagarna (för vissa av oss, woopwoop!) dagarna på sommarlovet 08!!!!!! :D


Hoppas ni alla som har börjat skolan har fått en bra start och ni ettor som börjar på samma gymnasium som jag går på ska ha ett stort lycka till på er uppropsdag imorrn! :)

Ska ut och knalla tror jag, lyssna på den här låten (a) njuta...
pussen.

Kommentarer
Postat av: Rickard S

hans låt "Tired of Being Sorry" är också bra ;)

2008-08-20 @ 23:39:19
Postat av: Malin

Den där är så glad! Brukar inte gilla han annars ^^

2008-08-21 @ 17:33:42
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0