Critical Acclaim

Tjollihooo!

Förlåt för dålig uppdatering idag, men jag måste nog tyvärr säga att det inte kommer förbättras framåt kvällen. Har försökt börja städa lite i rummet och ska strax dra för att möta Malin och köpa batterier till Rickard's gutiar hero och kolla på ett nitskärp. Därefter drar vi mot Rickard (vi ska skatea, bara för att vi är såååå balla, haha!) och sen blir det troligtvis pizza och sen myskväll :D sjukt kul, har saknat er!
Men det är i alla fall så att jag troligtvis inte tar mig hem förrns imorrnbitti så då kommer det väl förhoppningsvis lite bilder :)

Tillsdess får ni ha det mys och jag ska passa på att påminna om min öppna bilddagbok som heter samma sak som bloggen, alltså decoy.bilddagboken.se

Kommentera och bevaka mer än gärna! :)
Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0