Dygnsrytm?

Ååååååh, vad dum jag äääär!

Jag bestämde mig ju för att åka hem istället för att dra med dom andra tjejerna hem till nåra killar efter spelkvällen (för en större spelkväll med mer människor), eftersom att jag tyckte att jag borde ta det lite lugnt och kanske gå och lägga mig i skaplig tid. Dumskaftet till Sara sitter vaken till 3 och vaknade klockan halv 1 och gissa vad?
Jag är fortfarande helt sluuut! Vill sova meeeeraaaaaaa!!!

Ikväll bär det även av ut på landet igen tillsammans med Malin (nämnade jag att hon var trogen i något inlägg ner? ;) haha) och dit ut kommer även min kusin och hennes kompis Ida. Vi får se om även Maddie hakar på, vilket vore sjukt skoj!
Där ute ska vi i vilket fall som helst chilla, typ käka pizza, dunka musik, spela spel och ha det skoj :)
Inga vuxna ute... inga ute alls förutom vi helt enkelt så det blir nog skoj ;)

Får nog börja ställa klockan både för läggdags och uppgång på Onsdag. Så att jag börjar träna tills den vanliga vardagen drar igång igen. Inte för att jag är speciellt grym på att vara pigg och sova i tid på vardagar heller, men ändå ;)

Nej, kanske ska ta och dunka lite Flo Rida eller Nicke och Nilla och redigera en bild som jag kan slänga in här?
Hum... så får det nog bli :)

STAY TUNED PEOPLE!
pussen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Såklart jag är trogen :D haha

2008-08-18 @ 13:57:12
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0