Första hela dagen i skolan

avklarad!

Det var inte jobbigt, inte hemskt. Bara fint, förutom min mage och att jag bara drack en drickyoghurt på hela dagen :S

Vi hade rörlig bild heeel dagen. Första gången faktiskt och på eftermiddagsblocket fick vi göra våra första filmer i grupper. Ut med kamera och stativ som inte kostade så lite.
Jag och min grupp råkade hamna mitt i det dagliga demonstrerandet mot djurförsök vid företaget bredvid skolan. Polisen kom när de gått och trodde vi var djuraktivister som riggade kameror mot företaget, hahaha!
Men det löste sig och vi fick göra klart vår film när vi sa att vi kom från skolan bredvid :)

Fy helvete vad jag gillar min klass.
pussen.

(jag hänger på väggen nu btw. Jag och John. Där lär vi hänga ett tag. Nice!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0