Fotografen Sara

Idag var första gången jag verkligen fick en liten fotouppgift utanför skolan.

Jag skulle som jag redan skrivit i inlägget under fota grannungarna :)
Söta var dom, och söta bilder blev det också. Lite korniga ibland dock...

Har sovit resten av dagen. Jag, Maddie och Malin lånade ju farmors hus då hon var med mina kusiner och min faster i Portugal (hon kom hem nyss, skitbrun!!). Vi haade det supermysigt och tittade halvt på en film (blev mer catchup-snack) men det var underbart. Har ju inte träffat Maddien på heeeeela sommarlovet!!
Sedan såg vi faktiskt ZuperZebran som var hur söt som helst! :)

Maddie somnade åt fel håll på en säng vid kvart över 5 på morgonen och jag och Malin slaggade till i en varsin fotölj framåt tjugo i 6. Jag vaknade 8 igen och diskade och plockade undan lite. Sen kröp jag ner och la mig skavfötters med Maddie och alla sov fram till 12. Myyyyys!!

Dom närmsta dagarna kommer verkligen gå åt till att sova! EHE-EHE.

Tack för en underbar kväll/natt/morron tjejer :) <3

Film vare nuuuuu,
pussen.

Kommentarer
Postat av: Malin

tack själv! :D

2008-08-20 @ 01:24:59
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: the G

jag ahr slutat sova har sovit typ 15 timmar dom senaste dagarna ^^ så idag vakna jag vid 5 lol

2008-08-20 @ 09:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0