Hangin around

Hallå där! :)

Vaknade tidigt idag och åkte iväg med pappa för att köpa nån ny sån dä "manlig" vertygssak, haha.
Efter det så har jag faktiskt varit ute och sprungit och gått lite, duktigt va?

Har nästan inget att göra nu och jag har kommit på att jag fotar väldigtväldigt sällan nu. Inget alls faktiskt...
Tror det har med att göra att jag inte har något att fota och inga ideer på vad jag ska göra för bild.
Har några få ideer möjligtvis men då krävs det att jag är med på bilden, och just nu har jag verkligen ingen lust att bli dömd för hur jag ser ut... så inga bilder för tillfället...
letade därför upp en gammal bild jag gjorde när jag var sjuk i mer än 3 veckor. Blev lite rastlös så jag började göra konstiga saker, haha.
Här är en av de konstiga bilderna :P



Kom att tänka på Sean Kingstons låt Beautilful girls när jag kollade på den här, haha.
Tror det har något med raderna
"You'll have me suicidal, suicidal
When you say it's over"
att göra :P
:)

Kommentarer
Postat av: bflash

du är alltid duktig sara x)

bilden är cool tycker jag :)

2008-08-17 @ 14:28:16
URL: http://bflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0