Min superhelg

Yes, nu är det dags. Stunden då jag ska skriva ner allt om min roliga och fullspäckade helg! ...haha...

Det började i Fredags med att mina föräldrar skulle bort på middag och min syster skulle vara borta. Tänkte att det vore ju lite tråkigt att sitta helt själv hemma, så jag försökte fixa någon form av tjejmiddag eller så. Men de flesta var upptagna men Malin, min trogna Malin var såklart på :D

Så, som bestämt kom Malin hem till mig på Fredagen och vi gick in på en Kinarestaurang där vi köpte middag. Wook för min del och friterad kyckling för hennes. Sedan tog vi allt ihop och begav oss hem till mig.
Påvägen hem hände DAGENS HÄNDELSE, det kom en bil full med killar (19årsåldern) och dom körde lite "tjaaallaaalalalala" i bilen. Sen såg dom oss precis då vi skulle passera över vägen framför dom. Så dom svängde runt, drig ner rutorna mer och drog igång låten "jag diggar dig" med Nicke och Nilla. Sedan drog dom ut armarna och körde längs med oss en liten stund och skrek sjöng "DU É DEN SÖTASTE SOM FINNS! DU É DEN FINASTE JAG VEEET!!!" och vi fnissade och rodnade som bara faaaan, hahaha! Fint var det dock och det blev våran lilla stämningshöjare :D

Hemma hos mig åt vi, nördade och sedan skulle vi kolla på Ace ventura men det gick inge bra, så vi gick ut på fotopromenad istället. Klättrade i lycktstolpar och sånt där som man brukar göra nivet ;) ...hahaha...

Sedan tittade vi lite på The Hills och sedan var Malin redan halv död och jag var supertrött så vi gick och la oss och snackade lite skit, sen somnade vi som stockar :D

Vaknade vid 11 och gjorde kladdkaka :D
Drog in till stan och letade efter Shutter shades. Det gick dock inte som väntat, men vi ska beställa istället!

Sen åt vi en underbar middag på Fridays vid Stureplan (mitt nya favoritställe!). Vi tog förstås en varsin ceasarsallad (vår favoriträtt typ, haha!) UNDERBART och riktigt trevligt :)

Sedan blev vi arga. Jag höll på att börja gråta för jag var så kissnödig (och det tårades i ögonen liksom?) men det fanns inte en ända jävla toalett öppen i hela stan!!!!
Tillslut hittade vi ett place (vi fick betala, suck! Men vad gör man liksom!?). Sedan rörde vi oss mot The Voice.

Flo Rida gjorde det hela såååå värt och vi såg en grym fotokille och jag fick se PETTTTEEEER, iiiih!
Fler kul saker hände (bilder kommer då Malin har tillgång till sin dator).

Vid 23 drogs det hemmåt och vi käkade pizza och gjorde oss i ordning. Sedan promenerade vi i en halvtimme hem till Tessan där det var fest. Vi tänkte bara titta förbi, men när vi kom dit var det bara killar, Tessan och en tjej kvar. Alla var lite trötta men kul var det och vi stannade längre än väntat. Dansade på bordet till MTVmusik, skrattade och skålade med vatten (för vår del).
Blev tjatade på att stanna över natten men vi orkade verkligen inte. Så vi tog sällskap med två stycke hemåt och det var nå snack om att bada men än en gång bangade vi. Så sjukt trötta, helt slut helt enkelt!
Så vi drog hem och sov på en gång. Vaknade imorse och gick på en paraply-promenad. Sen skjutsade vi hem Malin (och dunkade Flo Rida i bilen).

Nu är jag helt död men ska iväg på spelkväll med några gamla kompisar strax :D
Vi får se hur länge jag lyckas hålla mig vaken, och vad det blir av kvällen (rycktas om att vi ska dra vidare sen?), men vi får se som sagt :)

Nu är det även tjejkvällsplaner imorrnkväll. Så jävla skoj!
Jag och Malin kommer som vi redan påstått flera gånger för varandra att vi kommer vara zoombies när vi börjar skolan igen. Hahaha! But i like it och sen vill jag tacka henne för en sjukt bra helg! :)

Iväg på spelkväll var det nu som sagt,
pussen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Wohoow trogna Maluuw xD :D

Helgen var sjuukt nice!

Tack själv =)

2008-08-17 @ 20:16:50
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: Rickard S

jag tror jag vet precis hur du kände dig kissnödig inne i stan xD Jag åkte tunnelbana igår och leeeed verkligen, sen när man kom upp ur tunnelbanan hittar man ingenstans att pissa.. jag fick typ gå iväg till nån liten skogsdunge XD

2008-08-17 @ 23:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0