Pussen

Jag stod och posade lite framför Malins kamera på The Vocie i väntan på Adam Tensta och Flo rida.
När jag står där kommer två lite äldre killar gående bakom Malin. Snubben på bilden tittar ner på Malin (som sitter ner och fixar fokusen) och sen upp på mig. Han flinar och smyger upp bredvid mig, kramar om mig och ger mig en puss på kinden. Jag vart generad och fnissade hur mycket som helst vilket gjorde att jag såg HEMSK ut på bilden, därav censureringen ;)



Han var varm och mysig, jag stod och frös som en galning just då så det var ju kalas :D

En riktigt stämningshöjare måste jag säga. Kul med lite roliga människor som jag gulliga, oväntade saker utan att vara alltför påträngande och jobbiga, haha!

Gulligt värre :)

Nu ska jag redigera lite fler bilder på grannungarna,
pussen.

Kommentarer
Postat av: Alex's Fotoblogg

det tycker jag du ska göra! det var inte så svårt faktiskt =)

2008-08-22 @ 15:49:52
URL: http://alexgustafsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahaha så jävla bäst!! :D

2008-08-22 @ 21:40:17
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0