rearranged

Har fixat i ordning lite mappar i datorn nu så att jag smidigt och enkelt kan se skillnad mellan bilder jag lägger upp på bloggen och vilka jag lägger upp på bilddagboken. Känns kanon just nu och tänkte fira det med en bild jag faktiskt gillar (tro det eller ej!).

Har lagt upp en annan sorts variant förut, men nu med en ny beskärning och med min nya lilla "logga" (iiih, jag är så nöjd med den!) :)



vad tycker du om den?

(sminket är liksom halvvägs borttaget med vatten, så det är inte någon gråtbild eller så, haha)


Kommentarer
Postat av: Malin

Allt var ballt!

Bilden är liksom läskigcool =)

2008-08-05 @ 00:52:49
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: amanda

Svar: Ja jag gillar den också :) de va den tröjan som va ett "måste ha" i mina ögon :P så jag va helt enkelt tvungen till att beställa den, men sen så kändes de så lite att bara beställa en tröja så då fick bli lite fler också :P haha

2008-08-05 @ 07:21:26
URL: http://amandagreeen.blogg.se/
Postat av: the G

EEEEMO

2008-08-05 @ 12:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0