Seriöst nu

Ja, som rubriken säger, seriöst nu om igår.

Malin smsade om att hon var i Solna, jag vaxade benen... vi bestämde att vi skulle mötas i TC.
Där gick vi... runt, haha! Och sen tog vi bussen hem till henne :)
Väl där fixade Malin en extremt kulinarisk lunch iform av snabbmackisar och köttbullar. Jag gillare! :D

Efter det satt vi mest och pratade, kollade Poppin champagne videon som släpptes för någon natt sedan och i bakgrunden stod Extreme sports på.
Anita kom hem och vi följde med henne till Kista där vi inte kände oss helt hemma. Det var ganska coolt ändå och usch vad jag önskade att man fick fota folk helt random och publicera bilderna för vi såg en massa klockrena saker må jag säga!

Som en kvinna helt klädd i burka (nivet som en klänning och helt täckt så det enda man såg var hennes ögon) och hon kom bärandes på en happy meal :D
Jag tyckte det såg ballt ut, McDonalds passar allt och alla helt enkelt, speciellt oss medianördar som gick med kamerorna på högvarv ;)

När vi hade varit i Kista ett tag fick vi skjuts hem till Gustavs... mamma var det va? Anyway därifrån gick vi hem till hans pappa och kollade på film :D
Eller för att vara helt ärlig så tittade vi på en halv film och en jefla massa youtubeklipp (Gustav har youtube i sin baoutaTV på väggen :D:D:D:D )

Vid en sisådär halv 2 började vi bege oss bort mot skolan vår för att bli uppplockade av pappa.
Han och jag kom hem klockan halv 3 och jag var heeelt slut och skulle upp tidigt nu på morgonen.
Imorrn blir det förhoppningsvis kräftskiva med lite gamla vänner :)

Det här sommarlovet blev precis som alla andra verkar det som.
Just nu kan jag faktiskt bara hoppas på att det blir det!


Bilder från gårdagen kommer!

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi tack:D ja eller hur, tycker dom är jättesöta:D

2008-08-04 @ 13:17:47
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0