Siiiing foooor meeeeee

JAK ER KLAAAAD!

Ja, morgonen SÖG. Men fick lite sms... jag var alltså inte helt bortglömd. Skolan var tydligen bra, samma goa stämning och en ny kille i klassen som jag tror hette Robin :) trevlarns!

Kände mig sjukt ensam tidigare idag, saknar klassen... ville vara med i skolan jag också!
Nu sitter jag liksom och chattar med både Tove, Maddie OCH Gustav, samtidigt som jag dunkar glaaad musik och sitter i min nya übersköna dator(kontors)stol som jag fick utav grannarna. Slipper ha ont i ryggen, woheeeej!!
Yeye, mamma skulle inte till stan idag..  och jag som hade tänkt tigga om tacopaj till middag... humhum, blir något gott med pappsen istället :)

Nog skrivet för stunden,
pussen.

Kommentarer
Postat av: Malin.

Ja, men alla kanske inte fattar vad du menar med "dricka frukost" menade jag mest. :b

Jag trodde att du hade skrivit fel tex :b hehe.

2008-08-25 @ 18:56:54
URL: http://bledel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0