Vattenscooter!

Idag var planerna att jag skulle sova. Har sovit så ruggigt lite den senaste veckan då den varit fullspäckad med roligheter nästan hela tiden! :)

Mina planer kraschade dock....

Roligheter dök upp i form av att syrran ringde hemifrån Anton och undrade om jag hade nåra planer för dagen. Jag mumlade fram "sova?" (okej jag sov... igen när hon ringde, ehe-ehe). Då frågade hon om jag hade lust att komma hem till Anton och chilla på deras niciga brygga och åka vattenscooter :D

Klart man inte bangar liksom!
(och idag var det ju fan bra väder for once!!)

Väl där var jag nervös till en början. Har ju liksom vattenskräck...
Men shiiiiiiiiiiiiiiit vad kul det var!!
Fick sitta bakom Anton när han körde först och pep och skrttade jättemycket. Sen fick jag köra och jag vågade fan gasa på rätt bra. Sen körde vi iväg ganska långt ut bland bilfärgor och sånt. Vågor från alla håll!
Men det gick också bra och vi försökte hitta en w-holmbåt för dom blev det så stora vågor efter.
Dock vet jag inte om jag skulle vågat köra i en så pass hög våg (hela scootern lyfter och man hoppar!).
Men påväg tillbaka mot bryggan gasade jag på och helt plötsligt kom det tydligen hoppb¨gor, för vi lyfte faktiskt lite :D

Efter att ha suttit på bryggan ett tag (syrran, Anton och Antons lillasyster Filippa badade) så hoppade jag, syrran och Anton på scootern igen och drog in till w-holm där vi gick runt lite och sedan köpte mjukglass. mmmmm så gott!

Sen åkte vi tillbaka hem (hoppade!!) och jag fick faktiskt köra lite och jag gasade så tårarna rann i ögonen :D
Wihoooow!

Sen in på rundvandring i deras hus (jättefint!) och sen bussen hem :)

Mycket nice dag vill jag säga! :D
pussen.

Kommentarer
Postat av: Malin

FAN VAD NICE!!

2008-08-21 @ 17:29:20
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0