Woops

Tidigare idag skulle jag gå ut på en liten promenad, för det var ju regnuppehåll liksom!!
Så jag tog på mig mina avklippta mjukisbyxer (som förövrigt är alldeles utnötta i baken) mammas vita hoodie och mina trasiga gamla vans-skor (som har ett hål igenom ena sulan så man går på marken på den fläcken xD

När jag kommit som längst ifrån mitt hus innan jag skulle vända, så börjar det ju SÅKLART ösregna! Asså jag menar verkligen att det vräkte ner. Det dånade om asfalten!
Jag vände fort och började gå.
Efter ett tag började jag skratta. Det var härligt ju, och en aning patetiskt. Där gick jag, i trasiga skor, regnet öser ner, mina skor chippar HÖGT och jag dundrar Sahara Hotnights Alright Alright i lurarna.
Ganska fint faktiskt :)

Folk som sprang förbi mig med paraplyn över sig log lite fnissande och medlidande. Verkligen fint var det.

Det rann om mig när jag äntligen nådde hem och innanför dörren igen :D

Nu ska jag, pappa och syrran titta på Jumper som jag har tjatat mig till att få hyra.

Ha en fortsatt fin kväll,
pussen.


Kommentarer
Postat av: tove

Åhh, är den bra? Jag tror vi har den hemma..

2008-08-14 @ 21:00:50
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Hp

gillar din profil bild.

2008-08-14 @ 22:42:43
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: the G

nej dina skor chippar inte dom plaskar ;D

2008-08-17 @ 16:55:39
Postat av: sara

svar till the G: Hahahahahaha!! good one ;)

2008-08-17 @ 18:52:22
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0