God jul!


(bild från igår / julafton)

Min julafton var toppen. Supermysigt hemma hos farmor och jag fick prata med syrran i telefon. Kusinerna och jag kröp runt granen som vanligt och läste rimmen redan innan middagen precis som vi INTE fick ;)
Kalasbra julklappar och ikväll blir det ju ytterligare några till då mammas syster med sina barn (mina andra kusiner) och då är vi här och firar. Ska bli supermysigt det med :) VILLE BARA ÖNSKA ER ALLA EN GOD JUL OCH JAG HOPPAS NI ALLA HADE EN MYSIG JULAFTON IGÅR :) <3

Kommentarer
Postat av: Tove

sv: haha, kul att du skrev precis det där^ För har haft feber hela dagen och legat i sängen med täcke&kläder på och MED mössan ;)

Iphone'n är beställd, så kommer nog om ngra dagar :) Vet inte hur jag mår imorgon, så orkar inte chansa på att jag orkar åka och köpa den. ;)

2008-12-25 @ 21:43:06
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0