Julklapp till bloggen?

Första gången jag har datorn igång på två dagar faktiskt. Egentligen hade jag inga direkta planer på att starta den idag heller, men var tvungen att kolla skolmailen till ett prov imorrn, så jag passar på att slänga in ett inlägg när jag ändå sitter här :)

Massa plugga att göra för tillfället och mycket fix med den sista redigeringen av musikvideon. Skolan tar alltså mycket tid för tillfället, och jag är trött nästan hela tiden vilket gör att jag somnar när jag kommer hem från skolan. Inte bra!
Därför har jag fått lida lite genom att bara göra nödvänidga saker några dagar nu, som att dammsuga rummet, plugga och gå och lägga mig i tid (gick och la mig 9 i förrgår och 10 igår, woopwoop!).

Den där nya designen jag nämnde får nog bli som en liten julklapp till bloggen, för kommer inte ha någon tid till att göra den än på ett tag. Imorrn har jag kompleteringsfrågor till ett prov i historia att göra, en svenskadebatt och till på fredag ska jag ha lässt klart boken "How to be good" och hitta lite citat och grejer för att muntligt redovisa den för en grupp.
På Lördag kommer det lite kompisar hit på tjejmiddag. Imorrn ska jag även stanna kvar med musikvideo.gruppen och redigera efter skolan.

Nästa vecka blir det inte lugnare. Har inte så många webbdesignlektioner kvar nu på kursen, och jag kom igång med min sida i Måndags! Dessutom är det ett stort prov i Rörlig bild och säkert lite annat smått och gott att göra som jag har glömt. Busybusybusy!

Mitt i alltihop ska jag hinna köpa julklappar!
och hörrni,  en sak är säker -
det är inte kul att bli helt panikslagen och ångestfylld så fort mamma eller pappa frågar om man hunnit skriva någon önskelista än, för det har jag inte haft tid till!

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: låter bra :) mjo det tar ju lite tid! man tror liksom att det går väl ganska snabbt men så sitter man i flera timmar när man väl börjar pyssla med designen :S iaf jag.. :P

2008-12-04 @ 17:06:12
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0