Rörlig bild prov

Imorgon är det prov i rörlig bild. Lite smånervös då jag vill ha bra betyg i det ämnet.
Förhoppningsvis blir musikvideon klar imorrn också (det ska den bli!!), så då är två saker från den här stressiga veckan avbockade! :)
Idag var det även utvecklingssamtal för min del och det gick jättebra :) Brukar inte vara speciellt orolig över dom över huvud taget, men ändå, skönt att veta att man ligger bra till liksom.

En till bra sak är att jag kom ganska långt på min hemsida idag på webdesignen. Känns helt sjukt skönt då vi bara har nästa Måndagslektion kvar att jobba på!! Kommer nog få sitta kvar en stund i skolan imorrn och lägga in bilder då min hemsida är en fotoportfolio :)

Anyway, snart är det lucia och det är ju kul att åtminstone nååågra fler än jag, Tove och Malin är pepp på luciavaka på Fredag ;) hahaha!



kisses n' huggs!

Kommentarer
Postat av: Malin.

Luciavaka? Que? I skolan eller nån annanstans? haha. jag är trög :D

2008-12-09 @ 22:39:49
URL: http://bledel.webblogg.se/
Postat av: tess

yes yes :) det är bella som e halt :(:(

yes man har ju typ inte tid att tänka på julklappar de va tur att jag bara va där å väntade på mam å pap som jag å tove kunde dra runt lite å kolla och hittade lite :)

2008-12-09 @ 22:52:47
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0