Soft dag

Idag gjorde vi... heeeela 5 saker i skolan.

1 - kollade på allas musikvideor
2 - röstade på vilka tre man skulle vilja hamna i topp tre (som hela skolan kommer få se på julavslutningen)
3 - fylla i en utvärdering
4 - fylla i en annan utvärdering
5 - fika (jag äter varken pepparkakor eller dricker julmust så för mig blev det inget... så vi stryker den punkten, haha)

efter skolan drattade jag och malin och köpte våra Secret Santa presenter. Hahahaha, säger jag bara ;)
Senare drog vi hem till mig, gjorde kladdkaka, fotade våra fotosaker med varandras kameror så vi kan ha dom på våra hemsidor, åt kladdkaka, snackade skit, kollade på Life of Ryan, sjöng bla Feliz navidad och fixade i ordning våra Secret Santa saker.

Sen nu efter har jag hunnit laga och äta mat, varit ute och sprungit, duschat och nu ska jag köka lite nudlar (för mmmmh, det är ju bara så jävla goooottt!!!!), slå in Secret Santa presenten och sedan ska jag sova. Sååå skönt!

En bra dag idag, helt enkelt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0