Tjejmiddag

Ikväll har det varit tjejmiddag här. Jag, Tess, Tove och Malin köpte pizza och snask. Hemma hos mig sjöng vi singstar, spelade buzz, åt och pratade :) Tess åkte för ganska längesen och jag, malin och Tove hade planer på att dra vidare hem till Emilia på fest. Folk ringde och vi snackade med dom, vi försökte få med Robin också, men det blev inget. Så nu har vi suttit här i mitt rum och gjort.... ingenting ganska länge. Malin och Tove ville starta musikquiz nu för en stund sen.... dom sover nu. Fast dom halvmummlar saker ibland och Tove pratade nyss, men för en sekund sen hörde man faktiskt snusningar från åtminstone en av dom. Antar att det är beddiebyetime strax. Upp och fota på kusinens a-lagsmatch i innebandy imorrn. FETT! :)

UPDATE: Dom sover inte, båda är vakna och kommentaren: MEN VI HAR JU MUSIKQUIZ JU!!! kom nyss från en vaken Malin xD haha!

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: okej inte LÅÅÅÅNGT kanske (inte som min expojkvän jag skrev om i förra inlägget hahaha) men sådär... lagom ^^

2008-12-07 @ 16:57:05
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Malin

Men jag var ju vaken (a)

2008-12-07 @ 19:54:55
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0