bio

jippie, ikväll blir det biomys med en stor del av klassen.
Fan va mys!
Lite småsynd att jag är sjuuuuk,
'men det är bara å bita ihop och köra på' (båstad tennislägret, do you remember? ;) haha!)

I alla fall så ska jag och Maluuw in till TC och fixa lite stuff först ;) senare tar vi tåget vidare in till staden för att möta de andra.
Hoppas vi fixar't Maluuw ;) hahahaha!
vore sååå bra!

Vi ska i alla fall se I Am Legend och innan blir Donkensvull.
Hoppas på att kunna ta med mig system- eller digitalkameran. Bilder vill man ju ha liksom :)
Bloggar väl mer ikväll om hur det var skulle jag tro, puss så länge!


Kommentarer
Postat av: The G

man hörde att du inte var helt frisk men vi har kommit på att rickard är gay bara så att du vet ;D

2008-02-10 @ 22:42:15
URL: http://gekko.blogg.se
Postat av: Tove

Svar: neeeej, du är :D

Har inte kommit ngt mer bloggande :O :(

2008-02-11 @ 16:06:59
URL: http://tosss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0