bridget jones-deppig

jag känner att min depprition klassas med Bridget Jones.
I början av filmen, när hon sitter och mimar i rosa pyjamas till All by my self (kommer inte ihåg om det är så låten heter. Orkar inte tänka, min hjärna har mögglat. tja) så känner jag mig verkligen.

sitter i pyjamas framför teven med datorn bredvid mig. otvättad, äcklig, trött och med lite mascara kletat runt ögonen. glöm inte att jag har huvudvärk också!

kom precis på den strålande ideen om att faktiskt titta på Bridget Jones filmen.
Men så kom jag på att vi endast har den på videoband, ja          v i d e o b a n d!!! och att det har trasslat sig.

fick en otrolig lust att gå från sittande ställning till att bara tippa åt vänster ner på kuddarna och utstöta underliga, deppiga brölljud. Man kanske blir gladare då?
värt ett försök. nästan... om jag orkar.

whatever. nu måste jag verkligen komma på en film.
eller nej (är det det här som kallas snilleblixt?) JAG HAR JU MASSA KYLE-Avsnitt att titta pååå!!! :D:D:D
yaaay, så nu ska jag se på lite snygga killar utan navlar osv ;)
ciao.

(och om jag trotts detta fortfarande känner mig nere får man ta till de tyngre grejerna såsom, bok, värmeljus, filtar och bridget jones-skivan) pusshej.

Kommentarer
Postat av: The G

Brööli?

2008-02-29 @ 19:33:50
Postat av: Sara

svar till the g: BRÖLLJUD!
Äru blind "kvinna"!? :P

2008-02-29 @ 20:20:25
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0