BUZZ RADIO I MITT HJÄRTA!!

Helt galet... satt på webbdesigns lektion och lallade.
Helt plötsligt får Maluuw bredvid mig fnatt och börjar knacka på mig som en galning och picka på sin skärm i hundraåtti!

Jag kollade och såg att hon lyssnade på Buzzradio (en amerikansk radiokanal som äger sönder) och gissa vad som spelas om inte mina älsklingar PAPA ROACH!!!! Med deras underbara låt Forever <3

'Because days come and go, but my feelings for you are forever'

Jag njöt hur mycket som helst och var sååå nöjd.
Direkt efter min snuttepluttstund får sig även Maluuw en njutare,
för direkt efter att de sista tonerna från mina älsklingar dött ut,
tar hennes älsklingar över, nämligen 30 seconds to mars :D Med låten 'The Kill'
ÅÅÅH, vad vi mös!

Innan papa roach hade precis The red jumpsuite aparatus - Face down, The Used och liknande spelat.
BARA bra musik där ska jag säga dig!



Lite mindre mys på att min hals har kliat hela dagen :(
tror jag håller på att åka på en ordentlig förkylning.
Nästan så jag hoppas lite, eftersom det är så mysigt att ligga hemma i soffan och titta på film och sova ibland...

Men jag vill ju spela badminton först! :O Så nu sjukning här får det banne mig inte bli!

Kommentarer
Postat av: Maluw

helt galet underbart :D

2008-02-06 @ 20:24:00
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Therese

FAAN vad underbart varför missar jag alltid underbara lektioner :D hoppas ni njöt ordentligt av den underbara musiken :D

2008-02-06 @ 20:32:21
Postat av: Sara

Svar till Therese: Hahaha ja det gjorde vi verkligen :D mew, vi får fixa Buzz till dig när du är med på nästan Webblektion :):):)

2008-02-06 @ 20:48:33
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0