det heter PANGkakor, faktiskt!

Idag gick jag som sagt till skolan.
Det var mysigt med alla kramarna man fick när man kom in i datorsalen, 'äntligen hemma' nästan :)
Så dagen började alltså med Grafisk kommunikation. Vi hade ett litet test som jag bara "pluggade" lite fort till innan jag gick bort till salen där det skulle skrivas. Det gick bra, tror jag :) Sedan satt jag och började fippla på min plocksida till min tidning The Verve. Jag ska ta lite bilder på min klasskompis Sebastian, och göra "Sebastians Top Notch" Hahaha, massor men konstiga kläder och liknande. Och justja, det hetaste bandet ska tydligen vara Lars Kristians ^^
Det roligaste med det var att många lärare på riktigt kände till det bandet. Jag tog det ju på skoj eftersom bandmedlemmarna hade skitfula dräckter och peruker på sig xD HAHAHA!
Efter grafisk sprang vi driekt till svensklektionen där vi hade blivit indelade i grupper. Vi skulle läsa en novell och sedan skriva lite och förbereda en redovisning om den. Det gick bra, och jag fick tillbaka min skrvning från förra veckan. Den om rädslor från de noveller vi läst.
Jag fick MVG :D
Med ett minus dock, men det var för att jag hade valt ord som "galet och sjukt", hahaha. Så jag ska försöka tänka på det till nästa gång :) äntligen börjar jag få tillbaka flytet i svenska, vilket känns riktigt bra.

Engelskan å andra sidan ligger fortfarande lite nere... ska tydligen ha lämnat in en uppsats om en film ikväll...
jag minns varken film, och folk i klassen har letat efter den, försökt hyra den men det enda som går är att beställa den från internet, vilket är lite sent nu. så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det problemet. hum...

Efter svenskan fick vi reda på att det kanske inte skulle vara någon matte som sista lektion. Vi lirkade lite och fick som läxa att göra klart ett häfte om bråk. Så jag och Tosss tog oss hem redan innan lunch idag.
Super!
Så jag har redan hunnit plugga matte, varit nere i centrum och handlat, lagat pannkisar (DET HETER PANGKAKOR! Are you with me yay or ney? xD ) och lyssnat på radio. och nu sitter jag här och tittar på Gilmore Girls.
Tänk vad mycket man kan hinna med på två lektioners tid!


Stort minus på "snöstormen" som just dragit in. Kul.... inte!!!!


bloggar nog mer senare, puss

Kommentarer
Postat av: Rickard

varför fick bara du tillbaka skrivningen? :O
aja, krya på dig!

2008-02-15 @ 16:43:55
Postat av: blixxy

I'm with you yaay! ^^ haha
när man vill ha snö kommer det igen och när man inte vill ha snö så kommer det.. hmm :/

2008-02-15 @ 16:49:05
URL: http://blixxy.blogg.se
Postat av: Malin

Det var roligt att du var tillbaka

2008-02-15 @ 17:20:24
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: The G

yoyoyo kul med MVG. Har aldrig fått det på svenska (jag är rikgtigt bra ...not)

2008-02-16 @ 14:33:46
Postat av: Sara

Svar till Rickard: Jag har ju varit sjuk :)
har inte ni fått tillbaka era än? :O
tack så mycket :)

2008-02-16 @ 16:30:26
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Sara

Svar till The G: Ah det kändes faktiskt superbra :)
Naw :/

2008-02-16 @ 16:31:06
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0