I love europe?

Såg nyss klart på Melodifestivalen.
Kul att "lilla" Amy gick vidare,
och vad stor hon har blivit :O
Haha, men som sagt kul. Hon var så himla glad och skuttig och det är ju precis så det ska vara!
Man ska sitta där i soffan framför TV:n, MEN man ska inte vilja sitta i soffan.
Nejnej, man ska vilja hoppa runt med armarna i luften, ha ögonen slutna och bara känna ruset av glädje.
DÅ är det bra :D
hahaha!

I LOVE EUROPE.... va?
Är det bara jag som misstänker att det kommer upplevas som otroligt fjäskigt om den låten går vidare till stora Eurovision? Usch, den var jätteseg ju!
Såg ni ett en av dansarna i den låten var superlik hon den orangehåriga i DH förresten?
Det noterade i alla fall jag och resten av den lilla skaran människor jag tittade med.
Ja... eller... alla utom pappa förstås :P

Björn Gustavsson kom ju faktiskt in och gjorde ett galant jobb. Kul, charmig och störtskön precis som alltid.
Han är mannen! (han, Betnér, Schyffert osvosvosv.)
Hahaha, märks det kanske att jag gillar humor? ^_^

Jaja, nu sitter man i alla fall här med otrolig träningsverk i både rump och lår.
Badminton är skiten <3

Anyways nu bär det av ut med syster och Villebruur.
Kom på att jag inte har visat min lilla sötis till hund än.
Men det kommer väl :)

Hejhopp så länge!

Kommentarer
Postat av: The G

Jag säger bara förstoringsglas ;P

2008-02-09 @ 23:50:42
URL: http://gekko.blogg.se
Postat av: blixxy

jag blev helt paff... vi satt här i soffan och tjöt av skratt när den gick vidare ^^ (ifl jag) :P
Helt otroligt... tänk om den går vidare till stora?! ^^

2008-02-10 @ 11:06:04
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0