kläder

uschja, det där med kläder (varför börjar alltid mina inlägg med ett 'usch'? sorgligt...)

jag är så trött på de flesta utav mina kläder, så nu ska jag ställa mig och prova lite jeans och liknande som förhoppningsvis går att slänga (förhoppningsvis? JA!!!)

och just nu vill jag verkligen ha sommar så man äntligen kan börja jobba lite på brännan.
orkar inte vara VIT längre x(


en tröja jag såg på en tjejs bilddagbok (och frågade lite om)
är den här adidaströjan

image57
föll pladdask för den.
så snygg!! jag fick en adidashoodie i julklapp.
men den kunde jag inte ha, för kort i ärmarna...
och alla jag provade var det också,
till och med herrstorlekarna hade för korta ärmar :(

men den här kanske?
den har en lite annan figur och det är en helt annan modell...
ska nog försöka hitta den och prova den.
jag vill verkligen ha den!!!

någon som vet var man kanske kan hitta den? :)
hon, vars bdb jag såg den på, sa att den kostade ungefär en 600.
visst svider det lite, men den är verkligen värd det tycker jag!

tack till dig som la upp den förresten! :D hahaha :)
(även om du kanske aldrig läser det här ^^ )

Kommentarer
Postat av: Natalie

svar: ansiktskrämen är från märket L300 och finns att köpa på apoteket :)

www.naataalies.blogg.se

2008-02-16 @ 15:04:17
Postat av: Maluw

Tycker du ska köpa den :D (om du hittar den förstås) =D

2008-02-16 @ 15:46:53
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Natalie

Svar: så perfekt! Vilken tur att jag kunde hjälpa dig! :)

www.naataalies.blogg.se

2008-02-16 @ 16:39:24
Postat av: blixxy

Skit snygg! :P
Btw. JAG FICK KLÄNNINGEN!! :D och ett par örhängen och ett halsband :D:D så köpte jag skorna :) ^^,

2008-02-16 @ 17:30:31
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0