matt dallas, bildspecial ;) haha

ja nu sitter man här igen, och har man börjat plugga än? nepp! :D
hahaha, slarvpottan herself ^_^
men jag skaaaa göra snaaart (a) haha, men jag orkar verkligen inte just nu och allt jag vill är

1, ta bara en liten tjuvbit från den stora chokladen i köket.
2, börja gilla thé eller kaffe
3, att det ska bli sommar
4, krypa upp med massa kyle xy avsnitt, lite gossip girl och varför inte lite OC när man ändå är "on the hugg"?


lovley, eller hur? men nu är det ju så att strax börjat Lost, vilket the pär0N likes. så inget teve-tittande för mej, nejnej :/ (åhå, rim!) höhö.


anyways (ooooh, va massa engelska ord som dyker upp here and there hela tiden!
ja du ser ju själv -.- )
jag sa till maluuw att det skulle komma lite smaskiga Kyle bilder till kvällen och jag ska hålla vad jag lovat sååå, here you go, enjoy! ;)



Matt Dallas
är inte bara snygg,
han är även charmig som få när han spelar rollen som Kyle i serien Kyle xy.
(och måste bara säga att jag verkligen diggar skorna och kläderna på bilden näst längst till vänster!)



image70

Den här bilden får bli dagens bild också,
underbart söt bild på "kyle" i sitt älskade badkar.
Hans glada, söta leende smittar av sig så att man inte kan låta bli att småle lite för sig själv när man tittar på den :)


Kommentarer
Postat av: Maluw

Jag dricker té nu, det är najs :D
Åååååå kyle eller aa matt dallas(hahah dallas blir sallad baklänges xD)

2008-02-20 @ 22:26:56
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Maluw

Jag dricker té nu, det är najs :D
Åååååå kyle eller aa matt dallas(hahah dallas blir sallad baklänges xD)

2008-02-20 @ 22:27:06
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0