myskväll

idag har jag varit ledig hela dagen, med tanke på att det är något som kallas för CP-dag idag i skolan.
CP = Checkpoint...

Jag är i flagg i... nästan alla ämnen, så jag fick alltså en fri dag :)
Har sovit mestadels och suttit här och häckat.
Sen nyss drog jag och papputt och hyrde film.
Han trodde att det var filmen vi sett på engelskan i skolan, som jag ska skriva en uppsatts om. Den heter Chasing Amy, vi hyrde Goal 2. Liksom, hallå farsan, wakywaky! :D
men han garvade och sa att jag allt var en bra liten lurig jävel, så ingen skada skedd liksom :)

"Jag undrade varför det skulle vara så jävla svårt att få tag på en film med David Beckham i,
men nuuu fattar jag!"


HAHAHA, jag kan väl inte rå för att David är snygg, eller hur? (a)

Nu lagas det i alla fall mat i köket, mysig mat. Pappa gjorde hemgjorda köttbullar med lite käääärlek till mig och syrran, så ringer hon och säger att hon nog slaggar hos A istället. Schyssta puckar!
Så det blir bara pappa-sara middag :D

Bloggar väl mer om filmen senare kanske :)
Puss

Kommentarer
Postat av: The G

hahah vaddå negerskan

2008-02-19 @ 20:05:07
URL: http://gekko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0