något liknande en humörhöjare (om det nu finns)

Var ute på en promenad för inte så länge sen.
Jag började känna ett så galet kladdkake-sug när jag var ute.
Det var helt sjukt! Jag skakade i händerna och vart alldeles förtvivlad då jag förstod att senast jag kan få äta en kladdkaka är imorrn DÅ JAG HAR NÅGON.
Jag vart alldeles... panikslagen, visste inte vart jag skulle ta vägen!!
Så jag gick fort hem och åt glass dränkt i chokladsås. Det hjälpte visserligen inte,
men imorrn ska jag alltså svulla det. Hoppas jag...

Eftersom jag har matte kvar att plugga är jag även låg för det. Samt att det är skola imorrn med gympa (som jag annars är så jävla överglad för!!!) men imorrn kommer jag inte orka. Plus två prov, jo tjena!
BLÄ!

Men då, då när allt är som värst langar kusin över ännu flera inspelade videos från konserten, och även en bild.
Den enda bilden hon tog, haha :)

Här är den:

image47


Helt plötsligt vart allt lite mindre jobbigt,
tack kusin :)



Kommentarer
Postat av: blixxy

:D
det var så lite ^^ glad att kunna hjälpa till :)

2008-02-09 @ 12:59:31
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0