nutellamacka och vatten

Fy vad det är trist när man vaknar flera timmar senare än planerat och har helsovit hur länge som helst,
när planen var att bara ligga och halvsova en stund på sängen.
Vaknade dock av att jag kände mig varm och "mosig" i ansiktet och i händerna (huh?).
Halsen är definitivt att å leka med just nu, skitjobbigt.
Tror det allt blir till å stanna hemma imorrn....
Blandade känslor.

Någon som har ett bra filmtips kanske? :D

Nej hörrni vet ni vad... nu är jag alldeles för trött (och duktig) för att sitta kvar här.
Nu ska jag ta mig en nutellamacka och ett glas vatten och hoppas på att det mesta och värsta åtminstone lindras lite.
Efter det blir det beddiebye.
Skönt.

Sov gott ya'll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0