Pappa

Här satt man alldeles själv. Var så otroligt låg. Den enda som höll mig uppe var Tess, en utav de få vännerna som jag faktiskt vågar säga hemlizZZzar till (verkar det som), tack ska du ha :)

Så, jag satt här deppig och med ett otroligt sockersug och lyssnade på, ja tro det eller ej, men på schlager :D hahaha!

Fyra bugg och en cocacoooola!
ABC du finns i mina taaankar!


Riktigt skojiga och sköna dom där gamlingarna :)

När jag satt här och deppade kommer min pappa in, och gör en strålande immitation av Nanne Grönwall och säger:
"jag kör dig till Preem om du har pengar till choklad!"

klart att jag bara flög upp och sprang ut till bilen.
väl i bilen får pappa mig att må bra igen, utan att ens göra något speciellt!
han säger saker som "bäst att man tar på sig skarjjsnöret va?"  vilket betyder "bäst att man tar på sig bilbältet va?"
och av bara det blir jag glad.
Sen sätter jag på radion och såklart är det Chasing cars, och såklart ska pappa sjunga med lite snyggt så att det låter mer som "schääääjsiiing kaaaarsh" än Chasing cars. hahaha!
väl inne på Preem får jag chokladen istället för att jag betalar den själv.
och väl tillbaka i bilen säger jag "jag hade faktiskt med mig pengar"
och han svarar "jag vet. men jag ville kanske skämma bort dig lite... får jag inte det eller?!" =)

vi började även prata om Morgan Pålsson i bilen.
Snart ska vi på bio, pappa och jag :)

fy bubblan vad vi skrattade, och nu sitter jag här igen. fast på bra humör,

"allt är inte kört"


Kommentarer
Postat av: The G

asså morgan pålsson är ju så cool karaktär, älskar hela hipp hipp

2008-02-17 @ 22:46:15
Postat av: Therese

naaw :D vad glad jag blir av att läsa ditt inlägg, klart jag finns här och dina hämlizzar stannar mellan dig och mig :D om inte du beerättar dem för någon annan såklart :D
jag vill också ha en pappa som din :D
kram på rej

2008-02-17 @ 23:31:09
Postat av: Maluw

Din pappa e allt en rolig typ :D

2008-02-17 @ 23:47:27
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: bee

micka ar stort skon! :D i knooow :P

2008-03-01 @ 11:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0