störningar

blä, var så himla taggad på att träffa dom som jag höll ihop med i nian så jag vart megadepp när det inte blev av.
tycker supersynd om natta också :/
men det får bli en annan gång helt enkelt. det måste det bli! :)
(tänk positivt sara, tänk positivt! head over water)

det slog verkligen slint i huvudet på mig nyss. lyfte upp telefonluren och la på den igen. av nån anledning som jag inte vet, skulle jag ringa "någon" och fråga om en bra film. grejen är den att jag inte har någon aning om vem det var jag tänkte ringa, och för en stund kändes det som om jag skulle slå nummret till mammas jobb. som om hon skulle ha nå filmtips liksom!? Shit, snacka om depp.
och på tal om depp blev jag nu ruggigt sugen på att se pirates of the caribbean :/
suuuuuug på att jag inte har den :(
åh btw, när jag lyfte upp luren satt jag med halvöppen mun och uppspärrade ögon och stirrade rakt ut i luften.
hej, vad bra jag mår idag!

allt jag vill ha just nu är filtar. regn som smattrar mot fönstret. godis, glass och massa annat snask. pyjamas. mysiga filmer som jag har sett men är sugen på att se igen + nya filmer som jag inte har sett.

fan va lågt
allt jag har är pyjamas och huvudvärk.
ohyes, kul man kan ha och vad positiv man kan vara.



nej, nu måste jag leta reda på en film som jag kan titta på. jag måste rycka upp mig!

filmtips någon?
jag vill verkligen se Jumper men den har ju för bövelen precis släppts på bio så det är ju ingen risk att jag får se snygg Hayden igen :'/

Kommentarer
Postat av: Rickard

du kan ju alltid se Starwars Episode 3 xD
där är hayden med ju! ;P

2008-02-28 @ 11:46:58
Postat av: Rickard

du kan ju alltid se Starwars Episode 3 xD
där är hayden med ju! ;P

2008-02-28 @ 11:47:14
Postat av: Sara

Svar till Rickard: Hahaha, jo fast där är han ju inte lika snygg ;D

2008-02-29 @ 15:15:49
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0