Superglad!

Wohow, fy vad roligt!
Statistiken har börjat gå uppåt igen, både på unika besökare och sidvisningar (vet att dom kanske inte räknas, men ändå.)
Det känns så himla skoj och roligt och kul och wiiii!
Vilken bra start på dagen :D

image43
(wohow, se så duktiga ni har varit!)
Jag vet att det kanske inte är något att skryta med,
att det kanske inte alls är sådär supermycket.
Men för mig är det det och jag är supernöjd!
Puss och stor kram på er alla som läser
och en ännu större kram på er som kommenterar :D



Idag är det ju dessutom den stora dagen D. Ikväll smäller det.
KoRn :D

Lite småsynd att jag vaknade med halsont bara. Så himla typsikt.
Men med lite Ipren löser det sig nog. På konserten ska jag i alla fall!
Någon mer som ska på den konserten ikväll?

Har även sett att Good Charlotte kommer och lirar på Annexet (tror jag det var) den 4 April.
Något att lägga pengar på? Inte omöjligt!
Dessutom hörde jag igår på den underbara radiokanalen Bandit, att Hardcore superstar även dom kommer till Sverige snart. Och gissa vilka som är förband?
LILLASYSTER :D Haha!
Det vore ju inte heller helt fel med tanke på att det nog är en ganska stor risk att Dreamin in a casket kommer spelas (a)
haha, jag har verkligen fastnat för den och igår när man satt uppe och lallade sådär onödigt sent skickar min kära vän Maluuw bara helt plötsligt över låten!!! :O
Jag vart megaglad, och än en gång: TACK MALUUW! :)

Nu ska jag nog ta och äta lite, sen fixa klart lite i rummet.
Mwaah längtar till ikväll. The 'Bitch we have a problem' tour. SNARTSNARTSNART!
Erkänn att namnet på turnern är ganska läckert ;)


Kommentarer
Postat av: The G

jag skulle vilja gå på hardcore superstar och speciellt när lillasystera ska spela också

2008-02-04 @ 15:38:25
Postat av: Maluw

Varesegod igen hahah ! :D
Jag skulle kunna gå på good charlotte faktiskt :D fast jag har inga stålars och jag vet inte hur snabbt biljetterna kommer att försvinna :P

2008-02-04 @ 18:09:01
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0