vår idag igen

vaknade imorse, och det var vårhimmel idag igen! :D
superglad :)

visst att det fortfarande är ruggigt kallt och så, men det är ju åtminstone en liten bit på vägen att det inte finns några moln på den blåa himlen, och att man faktiskt kan börja skymta lite grönt.
   Sitter och tittar på filmen Grind med syrran nu. Den är verkligen galet bra, tycker jag. Älskar Adam Brody så stört mycket :D haha.

Idag är jag som folk kanske förstår, hemma från skolan igen. Sjuk, ja. Det känns så grymt sorgligt idag bara... i skolan så har dom det säkert jättemys tillsammans. det är ju alla hjärtans dag liksom :/ jag vill ju träffa och krama på min klass då :(
Plus att igår loggade jag in på min skolmail och fann där ett mail från vår biträdande rektor. Det var ett mail där det stod att ALLA skulle samlas i ljushallen imorgon (idag, torsdag!) klockan 10.15 där vi tillsammans skulle göra en stoooor gruppkram, vilket en friendsare skulle föreviga (fota, antar jag). Bara för att visa vilken bra sammanhållning vi har på vårt gymnasium! Friendsskolan år 2005 tror jag det var, inte helt illa det! :)
Jag missade ju i alla fall den underbara gruppkramen.
Damn it!
och inte får jag träffa mina mysiga vänner i min söta klass heller.
SKIT!
Men jag får väl fånga dom på msn och skicka lite love till dom :)

Nu ska jag och syrran ner och handla till hennes och pojkvännens middag ikväll.
Sött :)

skriver mera senare skulle jag tro :) puss!

Kommentarer
Postat av: The G

Grind är typ galet bra, gillar den starkt

2008-02-14 @ 16:10:52
URL: http://gekko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0