arlanda

Härligt med en biltur på kvällen/natten (som du själv vill). Nu kommer jag kunna sova gott inatt,
får vi hoppas. Har lyckats vända på dygnet något enormt den senaste tiden.
Jag somnar inte förrns vid 3-4 på nätterna längre :O
och går upp vid 6 halv 7 på morronen, uschii! x/



Men i alla fall, jag fixade en skiva med härligt musik.
Vi åkte till Arlanda och kom nästan exakt samtidigt som planet landade.
Lite avundsjuk var man allt när man såg alla som nyss klivit av planet från solen.
Usch vad bruna de var!
Argh, i sommar ska jag grilla mig själv!!

Sen sitter vi och kommenterar folks kläder en stund. Så kollar båda in i den där korridoren därifrån folk strömmar ut och tänker båda två: Vafan är det där för braller folk har på sig!?
Så är det syrran och a som glatt kommer gående i likadana mjukis/fleace(stavning?)byxor!
Hahahaha, dom syntes verkligen kan man ju säga ;)

image29

Jag fick en film som syster köpt åt mig.
En klar favorit som jag inte sett på grymt länge.
Så någon dag ska åtminstone Maluuw följa med hem och glo på den.
Nån mer som är på? Lite småspontant sådär ^_^
Ska bli trevlans!

Jaja, nu blir det allt sova av. Eller nej, först ska man ut med lilleman :)
men sen blire till å sova!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint!

2008-01-29 @ 11:55:00
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Maluw

Jag ska kolla på den filmen! :D Mwaha även fast det står X'D

men asså brallsen var allt schygga!

2008-01-29 @ 16:24:54
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Amanda

Vilka söta byxor =)

2008-01-29 @ 16:56:38
URL: http://larzzuw.blogg.se
Postat av: The G

vad är det för film är det kamelporr?

2008-01-29 @ 20:05:31
Postat av: Sara

Svar till The G: HAHA, ja det är precis vad det är! Syrran vet vad jag vill ha ;)
Haha, nej men det är en ball gymnastikfilm :)
Kan förklara på msn. Som sagt ska den ses nån dag efter skolan :)

2008-01-29 @ 20:19:11
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0