Crushcrushcrush

ÅÅÅÅH, vad snygg man ska vara då!
Eller är det bara jag som känner det där lilla pirret för Adam Brody/Seth Cohen/Dustin Knight?
Skulle inte tro det va!


Det lite mer sorgliga är dom där töntiga människorna. Dom där töntarna som först sitter hemma och bara dregglar över THE OC, och påstår att de älskar det. Ja, de flesta av dem som gillar det är väl även lite nere i Seth Cohen?
Am i right or am i right? Jag har rätt! (jag har alltid rätt... tycker jag ^_^ )
Men, sen när THE OC är slut går man ut i verkligenheten och kallar folk för emo. Som om det vore något väldigt dåligt, fult och skamligt?
Man är en emohatare... som gillar Seth Cohen???? ochjabah what?

Lite 411, SETH COHEN ÄR HUNDRA PROCENT HELT JÄVLA ÄKTA EMO!
Jag är så sjukt trött på dom som tror att om man är svart, har omatchande kläder, färgat hår och går runt med napp så är man emo. Det är inte emo!

Usch... eller jo. Kanske nutida emo? Eller ja, man kan ju kalla det för det om man vill.
Men man ska fan veta vad man snackar om när man hånar och förnedrar folk!

En till liten synpunkt här.
Är det inte otroligt ofta som man på playahead finner team som porrblond, knullruffs, mvg i sex, emoslakt eller något som fjortiscrew tillsammans med ett team för fansen till Fall out boy (?!?!?!?!) på samma profil?

Vad i?!?
Ser inte folk själva hur fel det är?
En "fjortis med porrblondt knullruffs som har mvg i sex och hatar emos" som lyssnar på Fall out boy? o.O
Jag bara undrar hur dom tänker... ska dom slakta sig själva då eller... har det helt plötsligt uppkommit nån kombination mellan "fjortis" och "emokid"?
För alla vet väl att Fall out boy är ett emoband?
Eller är det precis det man har missat?

Orka tjata. Jaja. Kalla inte folk för emo bara (om personen nu själv inte säger att den är det... typ)
Man kanske ska försöka sluta med sånt helt och hållet... "fjortis" "emo" "fitta" "hora" "typ-liksom-bah"
det vore fan ganska skönt... jag ska fasen pröva det nån dag!
Are you with me yay or ney? xD


image12image13
Seth Cohen                                               Dustin Knight

Nån mer än jag som älskar dessa båda karaktärer typlitesåhärkansketyp jättemycket? (a)


Kommentarer
Postat av: Malyn

han är asabäst bra :D Emo-kid seth :D:D:D

2008-01-21 @ 19:06:36
Postat av: Johanna

som jag alltid har sagt. nu lägger vi ner facken!

2008-01-21 @ 19:18:43
URL: http://meandmusic.blogg.se
Postat av: Sara

Svar till Malyn: YESSSS, and we love him :D
Jimmy was... JImmy was Jimmy!
for life m8 ;) :D

2008-01-21 @ 19:21:36
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: blixxy

JAAAG! Så JEFLA BRAA!! =D

2008-01-21 @ 19:51:56
URL: http://blixxy.blogg.se
Postat av: blixxy

SÅ FAAN MED DIG! precis det jag menade... nästan ^^

2008-01-21 @ 19:55:21
URL: http://blixxy.blogg.se
Postat av: E.

Hot , hot hot!

Sv: I know!

Puss.

2008-01-23 @ 23:19:16
URL: http://platine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0