Dagens...

Ja, dagens bild tillägnas ganska enkelt min och M:s älskade T-rex.
För fy i helvete vad kär jag var i honom under hela konserten.
Jag var helt ...borta. Sket nästan helt i resten av bandet.
Kunde verkligen inte släppa honom med blicken.

Daughtry
Klubben/Fryshuset Stockholm
Måndag 26 November 2007 kl 19.30
Ett minne för livet


Jag varnar, ni kommer tycka T-rex är ful.
Men ni har inte sett honom live,
ni har inte sett honom spela bas,
och ni har verkligen inte sett honom digga <3

image17

Josh Paul
(och bilden har ju jag tagit själv då då!) <3

Får även göra en lista över dagens bästa:
1, Chris Daughtry - Over you
2, En liten bild på Jacoby Shaddix (a.ka älskling) i nya nummret av Kerrang.
3, 'I putt my fingers into my BAAAAAAAAAAAAAJS!' Hahahaa! (Y)




Tjingeling baconstring!



Kommentarer
Postat av: Julia

Tack så mycket, dock syns inte övergången i silver och guldeyelinern på bilderna. haha

2008-01-22 @ 23:18:53
URL: http://pikadoll.blogg.se
Postat av: Maluw

T-REX är bäst! :D:D:D Daughtry kommer jag alltid att minnas!

2008-01-22 @ 23:22:10
Postat av: Sara

Svar till Maluw: Haha, ja det är han verkligen.
Och Daughtry. asså.. grejen är den att den där lite "lugna rocken" brukar man trötta på efter ett tag. Såna band för övrigt också. men daughtry sätter sig verkligen fast. LÅtarna fortsätter vara lika bra även om man har dom i ipoden hela tiden. helt sjukt underbart, och ja, jag kommer alltid minnas Daughtry jag också!

2008-01-22 @ 23:50:00
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0