Dilemma

Åh, jag vet verkligen inte längre.
Efter 13 hela år. 13 år!
Jag kan inte sluta, känns det som.
Och jag vill på ett sätt inte sluta,
även fast jag verkligen inte vill fortsätta.

Jag springer ganska ofta.
Jag älskar sport,
och tycker om att röra på mig.
Det är en självklarhet.
Så på det sättet är det ingen fara.
Jag lär inte behöva lida av fettma bara för att jag slutar.
Men jag vill, orkar och har noll lust längre.

Att jobba som tränare vore väl ganska kul,
vilket jag kanske kommer göra nu from time to time.

Jag hatar att behöva välja.


Kommentarer
Postat av: blixxy

mmm, jag vet. det är svårt att välj :/ jag har också funderat på det men jag kan inte, jag har spelat för länga för det...

2008-01-22 @ 19:26:54
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0