Gyllene måsen.

HAHA!
Kommer hem från skolan, syster och a sitter och äter donken i köket (dom åker till london imorrn!).
Helt plötsligt ställer sig a upp och frågar vad jag ska ha. För han ska ändå åka och tanka.
JOMEN TJENA ATT DU SKA, säger jag ^_^

Men nu sitter dem båda i bilen påväg för att köpa fettomat åt lillavullot här (a) Mwahaha, så bra det kan bli ibland!
Var verkligen suger på donken också. Tänkte typ på det på tåget påväg hem (FAIL! , om du frågar g)  :/
Jaja. Det där med tåg förresten. Jag, T och RG diskuterade idag på samlektionen om hur man kan hjälpa miljön och så. vi kom fram till att kollektivtrafiken borde bli mycket billigare. Som förut, en liten tia så kunde man ta sig nästan hur långt som helst!!! Varför togs det bort, någon som vet?
DET SUGER att allt alltid ska vara så himla dyrt.


Todiloo!

Kommentarer
Postat av: Maluw

Allt är pissdyyrt! förutom donken såklart XD hahaha
ska också äta det idag! :P

2008-01-24 @ 18:58:04
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: The G

Jag och min grupp diskuterade också det det är sjuk att det ska vara så jävla dyrt att åka kollektivt

2008-01-24 @ 19:17:38
Postat av: Sara

Svar till The G: Yeah, word niggahbro! :D

2008-01-24 @ 20:35:06
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: blixxy

Jag blev så hiiiimla arg när dom tog bort det! :/ skit dåligt ...

2008-01-26 @ 11:46:12
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0