Save the last dance

Syrran hade inte bara köpt en film till mig i London, utan även en till sig själv.
Visserligen har vi redan haft den en gång. På videoband... men det gick sönder :/
Men nu har vi Save the last dance på DVD istället.
fy bubblan vad bra den är!

och vi lipar som dom små klenisar vi är ^_^
Någon som har sett den? I så fall, vad tycker du om den?
För den som inte har sett den så handlar det om en tjej som dansar balett.
Sen sker en olycka och hon tvingas flytta till sin pappa som bor i ghettot.
Hon är den enda ljushyade (?) på skolan och de flesta kan det där om hiphop...
Hon träffar Derek som hjälper henne att bli lite mer som dom.
Och mja... ska nog inte berätta mer. Slutet är så man ryser i alla fall ;)

image30

Se den :)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag älskar den där filmen! :)

www.naataalies.blogg.se

2008-01-29 @ 20:03:40
Postat av: Therese

JAG ÄLSKAR den så jävla bra :D åhåhåh nu måste jag faan sätta mig och kolla på e helt underbar :D

2008-01-29 @ 20:56:18
Postat av: Fayya

ååååååååååååh love dat movie o jag såg den idag som ja gjort en gång i veckan i snart 5 år

2008-07-04 @ 02:33:06
URL: http://fayyaochmaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0