Torsdag

Har jag varit grymt duktig och aktiv idag eller vad!?
Först hade jag värsta underbara morgonen. Tog det aslugnt, lyssnade på musik och bara njöt. Och det var alldeles ljust ute!!!! (fast jag kom lite sent till skolan, ermh..)

I skolan var de flesta söta och höll mitt humör uppe (som nästan var i botten). Hade ont i ögonen och var jätteseg.
Men de flesta hjälpte mig, som vanligt.
Sen efter skolan drog jag och Maluuw först in på Statolja (höhö) och köpte en varsin powerade (2 för 30 kr!!!) och jag fick en ipod hållare på köpet... sexyyy ;) haha.
Sen drog vi och lirade badminton som bestämt. Efter en stund joinade även Gustav och Sebbe och jag höll på att garva ihjäl mig som vanligt. Det var störtkul fast kanske inte världens mest seriösa spel dårå ;D
Sen drog vi upp till gymmet. Där tänkte jag och Maluuw börja med lite stiiil och köra spinning (för min del) och trampmaskin (för Maluuws del).. Men 1, spinningcyklarna var störda och 2, Maluuw försvann liksom... NER i trampmaskinen, vars ena trampa var trasig ;D HAHAHAHA!
Så vi drog in i rummet med de stuuuuuwräääh vikterna och grejer och biffade med grabsen. Fast vi flamsade mest där också... och rockade loss till musiken på radion :D
Sen drog Sebbe... och jag, Maluuw och Gustav mätte muskler och lite annat manligt
(Maluuw är kung på bänkpress, host!).
Vi drog efter en stund vi också och direkt när jag kom hem och hade käkat mellis drog jag ut och sprang.
Nu sitter jag här och ska kasta mig in i duschen... får se om det blir nå rull på motionscykeln senare.. tror inte det.
Men man vet ju aldrig ;)

Nå, har jag inte varit åtminstone liiiiite duktig? :)


Kommentarer
Postat av: Maluw

Mwahahah vi var fett med biffiga at the gym!
Så jäkla roligt! :D

2008-01-31 @ 18:34:57
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Rebecca

svar; haha Erik är skiiiit sööööt! Jag är kär i honom! hahahaha!
kram

2008-01-31 @ 19:30:06
URL: http://gossiipgirl.blogg.se
Postat av: Maluw

Svar: Klart att vi ska lira badminton nån mer dag! :D

2008-01-31 @ 23:00:02
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0