133 döda

Såg nyss Morden i Midsomer tillsammans med mamma, pappa och farmor.
Nicenice, jag gillar't. Hat-älskar signaturmelodin i slutet, ruggig men ändå ...underbar... läskigt underbar? Jag vettefan, den är Morden i Midsomer i toner helt enkelt ;)

Jaha-ja, vad ska jag ta och göra nu då? Är verkligen supertrött men är så himla fed up på att ligga och vrida och vända på mig tills jag somnar vid tre någongång så jag tror jag ska ta och kolla på en film.
Vet inte vilken än, men ska väl ta och leta upp nån :)

Btw, idag gav Farmor mig den "bästa komplimangen" någonsin! hahaha!
Jag och pappa tjaffsade om en bild (minns inte riktigt) och Farmor avbryter med kommentaren:
"Du, käfta inte med Sara för hon har tamejfan alltid rätt!" HAHAHAHA :D   aaaw, så sött! :)

Nej, film vare. Go'natt!

Tihi, "ni" ska få en godnatt(blom)bild... bara för att... liksom :D haha!



Vad tycks? :)

puss'


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha jo det är fan sant :D

2008-07-01 @ 23:06:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0