födelsedag

Hallå där, födelsedagsbarnet som skriver ;) haha. Idag blir jag 17 år.
Idag ska jag städa och packa.

Har hittills blivit väckt med sång utav mamma, pappa, Malin, Anton och såklart voffsingen Ville som precis som alltid blir helt till sig när man sjunger jamåhonleva :)

Fick ett kamerastativ utav mamma och pappa plus en liten ipodstereo. Sedan fick jag en kort på att jag ska få Billy Elliot Dvd:n utav syster (den är slutsåld i hela Stockholm men kommer snart ut igen och då ska hon köpa den till mig :))
Sedan fick jag även tjejkusinernas och moster&morbrors presenter nu. Fick ett par jättetuffa "puff"/Aladdin-byxor som de köpte i Indien när dom var där :D
Av tjejkusinerna fick jag en niveaansiktskräm (perfekt!!) och en ansiktsmask :)

Ikväll kommer farmor och faster på middag. Får se vad jag får av dom, ska bli spännande att se :)
Fått massa grattis från Maluuw och sms från Carro och kusin Fredde :) Sedan har dom även ringt och brölsjungit i telefonen från Gotland :D hahaha, dom låg och schtekte på stranden. weeey, imorrn är jag där också! <3

Nu, packa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tänkte ringa också, liksom värsta allt! Men jag tänkte på att du inte är så telefonig av dig, och inte jag heller för den delen ^^

Men jag skrev typ överallt :P hahaha

Så Grattis igen ^^

2008-07-13 @ 00:41:36
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0