Haha, en roligt dålig icke-komplimang!

hahahahaha, jag och mamma skulle nyss dra ner en liten snabbis till centrum för att jag skulle få mitt studiebidrag idag (förstår inte hur fan det är möjligt att få det när man inte går i skolan?) och för att jag skulle använda mitt kort på akademibokhandeln som jag fick som pris för årets rookie i skolan.

När vi ska gå har jag tagit på mig mina grå knäshorts, min gråda Wrangler-tee och min helsvarta New Erakeps.
När jag står och tittar ner på mina skor kommer mamma förbi, stannar, tittar på mig, skrattar och frågar om jag vet vem jag är lik när jag står och "tittar ner sådär i den där t-shirten och med kepsen på" och jag frågar vem jag är lik och får tillbaka, "duvet han, svenska domaren i So you think you can dance?".

Jag asgarvar och undrar halvt skrattandes, halvt skrikandes om det är Fredrik "Benke" Rydman hon menar, och det han hon menade xD HAHAHAHA!

För det första sitter jag, Tovsson, Maluww och Emilia och dregglar över att han är såååå snygg (och jag för att han har så heta kepsar och kläder!)
och för det andra så jag faktiskt tjej och han MAN!! HAHAHAHA!


Har letat bilder på honom länge nu och hittade nyss den här, mjaaau!!
Hethetheeeet! *Sara dregglar*

P.S Det är dessutom just den där kepsen jag letar efter! D.S

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Taack ;D.



Tycker du han är så het? XD

2008-07-01 @ 17:41:06
URL: http://idjut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0