JAAAAAAAAAAAAA

I DID IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ca 10 sekunder efter jag publicerat det förra inlägget kollade jag på bloggen, igen.
Den här gången slog det mig en sak... en bild (den med de lila blommorna) var publicerad i slutet av ett inlägg där texten låg i menyns plats nu... kollade åvanför (ingen rubrik fanns där, men slutet på inlägget innan).
I inlägget innan hade jag avslutat med att göra en mening storstilt... jag skyndade mig in i koderna och sånt och gjorde den sista meningen i Yesterdays feelings normalstor, och guess what!? ALLT FÖLL PÅ PLATS IGEN!!!!!

Jag måste ha glömt att avsluta koden eller nått men gud vad glad jag är att allt funkar igen. (hittills... man ska inte ropa hej för tidigt!) Har faktiskt gått och varit lite "nere" på grund av det ett tag nu. Gud vad skönt! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att du fixade det! :)

2008-07-11 @ 12:50:50
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0